Heb je vragen?

Heb je vragen over onze producten? Of voldoet een product niet aan de verwachtingen? Hieronder vind je een lijst met veel gestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij staan elke werkdag voor jou klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Veel gestelde vragen


Ik heb een product van SIL aangetroffen dat qua smaak of uiterlijk niet aan mijn verwachtingen voldoet, wat kan ik hiermee doen?

Wij vinden het erg vervelend dat het product niet aan jouw verwachtingen voldoet en willen dan ook graag onderzoeken wat het probleem is. Daarom zouden wij het ten zeerste op prijs stellen indien jij het product in originele verpakking naar ons opstuurt. Daarnaast zouden we graag de volgende gegevens ontvangen (voor zover bekend) om onze kwaliteitsdienst zo goed mogelijk te informeren:

Uw naam, adres, e-mail en telefoonnummer

Omschrijving van de klacht/opmerking

Houdbaarheidsdatum van het product

Winkel / locatie waar u het product heeft gekocht / verkregen

Datum waarop het product is gekocht / verkregen

Wij verzoeken u vriendelijk bovenstaande informatie tezamen met het product en de originele verpakking gratis op te sturen naar:

Fortuin Dockum B.V.

T.a.v. de Kwaliteitsdienst

Antwoordnummer 452

9100 WB Dokkum

Postzegel niet nodig)

Wij danken jou hartelijk voor jouw medewerking en zullen na ontvangst van de opmerking/klacht zo spoedig mogelijk hier op terugkomen.

 


Hoe kan ik artikelen uit het SIL assortiment bestellen?

Via deze link kom je op de website van Hollandwebwinkel terecht en hier heb je de mogelijkheid om diverse SIL artikelen te bestellen.